Dålig

Ja, jag vet att jag är sämst på att skriva här, såna som jag borde kanske inte ens få ha en blogg. Men nu sitter jag här iaf och tar mig lite tid att skriva när jag ändå är ledig.
Det har hänt endel sen sist jag skrev, vi har hunnit flytta till den nya lägenheten där vi alla trivs oerhört bra. Lilla Sessan har flyttat in hos oss och katterna springer runt och busar nästan hela tiden och jag tror att de gillar att ha flera rum att ränna omkring i.
Vi har börjat få iordning ganska bra nu men det ska tapetseras om osv innan vi kan göra de sista sakerna sen ska vi på den obligatoriska svängen till Ikea också och inhandla lite saker bla en större säng. Det är helt sjukt trångt att sova två människor, två hundar och två katter i en 120 säng så en större säng är prio ett.

Nu ska jag kolla lite paradise hotel och tänkte även skriva ihop en sån där lista som jag gör varje år, det här blir den fjärde tror jag..

Nåja ha en bra dag alla!


 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0