New year

Hej!
Sitter på jobbet just nu men mår inge vidare bra. Fryser i ena sekunden och svettas i andra så det kan vara möjligt att det är feber på g. Men håller tummar och tår att jag inte blir sjuk men var iaf tvungen att sjukanmäla mig från natt jobbet eftersom det känns dumt att chansa om jag blir sjuk när jag är där.

Var in en snabbis på stan trots hur jag mår för att kolla efter en nyårsklänning. Har nu köpt tre stycken, tre svarta varav en är lång. Ikväll efter jobbet ska jag bestämma mig och lämna tillbak två stycken imorgon. Shit det här kan bli jobbigt.
Ska även och handla senare så jag kan baka en tårta till nyårsafton då världenss bästa pappa fyller 60år. Ni vet väl att det är därför det skjuts raketer i stan på nyår? För att min pappa fyller år.

Nu ska jag fortsätta arbeta en stund till innan jag ska ta en efterlängtad rast i det väldigt kyliga köket/personalrummet (vad man nu ska kalla det?)

Ni får ha det så bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0