100225

Löningsdags idag =) Andra gången för denna månad och måste säga att det känns väldigt bra!
Var på stan med Cissi idag efter jobbet, köpte en hårfärg och nya jeans =) Blir nog att ha med dom på plåtningen på lördag också.

Måste bara berätta att jag från och med måndag har nya arbetstider! Kommer börja 8! Ska bli helt underbart att få sova längre än till 04.30, äntligen kanske jag kan ha en normal dygnsrytm och inte vara helt död 8 på kvällen?!

Nåja nu ska jag göra mig klar för sängen, de nya tiderna börjar ju inte förens på måndag plus att jag jobbar i helgen också så skulle kännas bra att vara utvilad imorgon.

Ha en bra kväll! =)

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0