I don't care for your fairytales

Hej!
Vet att jag inte skriver alltför ofta, men är mest bara trött nu på dagarna när jag jobbar. Försöker även hinna med mina underbara vänner mellan jobb och sömn och hoppas att jag lyckas rätt bra med det iaf? =)
Hade iaf en väldigt bra helg, i fredags var vi ut på Allstar och i lördags var jag med mamma och Lasse till Piteå. Vi käkade först middag och sen såg vi Avatar 3D. Måste säga att den var mkt bra trots att det egentligen inte min typ av film =)
Jobbar nu i 10 dagar till innan jag är ledig nästa gång.. Känns enormt konstigt att gå från att vara ledig nästan alltid till att bara vara ledig varannan helg. Men ger ju lite mer pengar att inte vara ledig, och mer pengar = mer skor och kläder ;D Mycket enkel matte måste jag säga ;D

Sen måste jag även säga att allt känns så himla bra just nu, trodde inte att jag skulle kunna må bättre än vad jag gjorde för sådär två månader sen. Men allt är bara ännu bättre nu =) Det trodde DU inte va? ;D

Nåja nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv innan jag somnar, ska upp sådär halv 5, UNDERBART! ;D

Saknar Tove och Anna enormt mycket!! Om ni ser detta, när kommer ni hem!?






I'd rather sleep my whole life away than have you keep me from dreaming


Postat av: Din babe (inte slutty_hoe_91)

Först o främst: Sjukligt snygg bild på dig! Sedan: Jag kommer hem helgen den 23 april, så då jävlar! Efter det är inget planerat men typ i sommar <3

Datum: 2010-02-23, Tid: 21:29:21
Bloggadress: http://annanordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0