a friendly kiss includes no tongue

Kom för ett tag sen hem från mitt första arbetspass. Känns bra att börja lite lugnt med bara någon timme varje dag nu i början =) Har även börjat fundera på vilka utbildningar jag ska söka in till och har hittat en som lockar väldigt mycket, dock är det i Leksand och det låter kanske inte så jätte roligt men vi får se kanske blir Kalix ändå  fast hade ju helst velat gå i Happis men har inte ekonomi för de just nu.. 

Gårdagens snack om lägenhet känns också väldigt bra, allt kanske faktiskt kommer lösa sig nu? Eller ja nästan allt iaf..

Nu ska jag unna mig ett mysigt bad och sen måste jag ner på stan och köpa en present till Elsa som fyller 4år idag =) Shit vad tiden går fort!!

Ni får ha en bra dag alla!
Och du, jag saknar dig! =(


Ett minne som fortfarande ger mig rysningar =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0