Träningsvärk

Hej!
Kom för ett tag sen hem från stan efter att ha gått där ett varv med Anna. Köpte en ny hudfärgad bh, enormt tråkig färg I know, men mycket behövligt ;D Var även och åt lunch på Dagobert, 10kr billigare eller hur ANNA? ;D

Måste bara berätta, något helt otroligt har hänt! Jag har börjat träna.. Eller träna å träna men kom på att jag skulle plocka fram mitt wii fit och sen körde jag lite mage och armar och nu har jag en enorm träningsvärk i magen. Kommer inte ens ihåg senaste jag hade träningsvärk men nu ska jag ta tag i det här igen, det är trots allt ett av mina nyårslöften.

Nu ska jag vila ett tag för ikväll är det mycket möjligt att det blir fest.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0