What a beautiful morning...

Den här dagen har börjat enormt bra =) Blev väckt av en massa pussar från Melle sen märkte jag inatt att jag hade ett missat samtal på min ena mobil så ringde upp det och nu har jag blivit erbjuden ett jobb =) Sen har jag även hunnit träna lite nu så ska ta en dusch, käka en sallad och sen gå ner på trafikskolan och ta tag i den där enormt jobbiga teorin som man tydligen måste göra trots att man kör som en gud.. Nåja har haft den bästa morgonen på länge =) Hoppas att den fortsätter så också, men varför skulle den inte? ;D

Hoppas ni andra haft en lika bra morgon =)

Kan inte bli annat än glad av den här lilla killen =)


Postat av: christian

hej. va söt vovve:) och du är ju en riktig pingla;)

Datum: 2010-01-18, Tid: 14:28:13
Bloggadress: http://christian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0