You know how to make me smile..

Goddagens alla!
Idag har jag återigen varit och jobbat. Börjar bli van att kliva upp tidigt så nu hopas jag på att få jobba lite länger pass så jag kan börja spara ihop pengar till alla mina planer =) Cash is king som anna skulle ha sagt ;D

Kom förövrigt nyss in från en promenad med melle, min plan var att ta en mysig promenad med han runt udden. Men mitt glada humör försvann när någon dum människa var tvungen att kommentera Melvin. Varför ens orka öppna käften om man inte har något vettigt att säga?

Nåja nu ska jag ta ett långt varmt bad och läsa min nya vecko revyn =)
Ikväll ska jag inte jobba på hockeyn men ska ändå dit med pappsen och kolla =) Har inte kollar på en match på flera år så ska bli roligt =)

Ha en bra dag alla! 

 
Kommer du ihåg den här dagen Tove? =P


Postat av: Tove Sundström

Hahaha jaa! Det var då du-är-inte-tjock-men-inte-biff-händelsen med Martin var hahaha

Datum: 2010-01-22, Tid: 01:02:06
Bloggadress: http://tovesundstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0