Your so naive

Godmorgon på er!
Antar att de flesta fortfarande ligger däckade i sina sängar men själv har jag nu varit vaken sen kl 04.00. Jajjemän, började jobba kl 5 imorse, och ni som inte trodde på mig när jag sa att mitt nya liv börjat, känner ni hur fel ni haft nu? ;D
Jobbar även imorgon, har dock sovmorgon till 6 då så det ska bli enormt skönt ;D Hurtiga lilla jag har nu jobbat i varje dag i två veckor så längtar till nästa helg då jag är LEDIG =)

Eftersom jag har jobb nu så har även jakten på den "perfekta" lägenheten börjat, känns skönt att mest troligt hinna flytta innan sommaren. Jag behöver verkligen det och så även resten av familjen. Vi börjar gå varandra lite på nerverna..

Nu ska jag ta ett långt bad och sen får vi se vilka äventyr den här dagen kommer bjuda på =) 


Mitt nya handsmycke som jag knåpade ihop igår =)


Postat av: Anonym

ÅH! Fan vad nice med egen lägenhet. Pax extrasängen isåfall;)

Datum: 2010-02-01, Tid: 22:58:25
Bloggadress: http://tovesundstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0