Remember the good times..

Nu är det ett år sedan jag tog studenten.. Det känns helt sjukt att det har gått ett helt år, jag kan knappt förstå det. Tiden har gått så enormt fort, men en massa roliga och underbara saker har hänt under tiden också..

Nåja studenten var absolut en av de bästa dagarna i mitt liv och jag skulle göra nästan vad som som helst för att få leva om den. Så ni som tar studenten idag njut för tusan till max för den här dagen kommer aldrig tillbak!!
Jag måste erkänna att jag blev väldigt avundsjuk när jag såg studentflaken köra runt i stan med alla glada studenter på..

Nu ska jag ta det lugnt tills världens underbaraste slutar och ikväll blir det en massa mys =)

Jobbar dock både lördag och söndag men sen är jag ledig i några dagar så det känns ändå helt ok :)

Ha en bra helg nu alla, speciellt alla studenter!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0