baby I'm a dreamer

Har ingen ork för tillfället, inte för något. Har feber, huvudvärk, är enormt uttråkad och bara less på det mesta. Har spenderat dagen med att läsa en bok som faktiskt är riktigt bra, kollat runt lite på resor (någon som är sugen på att följa till london i början av maj?) och pluggat lite teori. Och morgondagen kommer se ungefär likadan ut. Det värsta är att jag inte ens får sova ut på dagarna! De ska bygga en lägenhet ovanför vår så det låter som FAN och det är ju inte så att de börjar speciellt sent! Nej nej där vid sju- åtta drar de igång..

Nåja nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv.. 

Natti! 

 


Postat av: Agnetha

Hej snygging, jag är grymt sugen på att hänga med till london, gäller bara att få ihop pengar?=

Datum: 2010-03-10, Tid: 23:06:32
Bloggadress: http://www.nogg.se/agnetha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0