Fotografering nr 2

Hej!
Helgen i Kåbdalis var enormt rolig och det var skönt att få åka lite slalom igen. Älskar verkligen det! =)
Var dock väldigt trött efter helgen men som tur är så är den här arbetsveckan kort. Bara en dag kvar nu innan lite ledighet börjar. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu under helgen men det kommer säkert hända något roligt =)
Borde iofs passa på att göra ett gammalt högskoleprov eftersom jag ska göra det riktiga nästa helg.

Igår hade vi fotografering igen, temat var lite hårdare den här gången och kommer även vara det ikväll. Ska ha med mig en elgitarr idag, så blir säkert någon fin bild ;D

Nåja nu ska jag börja göra mig klar..
Ha en underbar kväll alla, det ska då jag ha =)




En fotograf fotade mig medans jag väntade på att den andra skulle bli klar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0