Jag litade på såna ögon..

Plåtningen igår var rätt så rolig, tog profil bilder och sedan stannade vi kvar ett tag extra och tog lite andra bilder, gruppbilder osv..  
Idag är det samma som gäller men jag kan nog inte idag eftersom jag har ett födelsedags barn att fira =)

Längtar jätte mycket till imorgon! Ska bli så enormt roligt att få ge sig ut i backen igen. Har inte åkt ordentligt på flera år. Var iofs i Dundret förra året men det gick åt helvete kan jag ju ta och berätta. Trist med dålig utrustning när man fakiskt är bra på att åka.. Nåja nu är det problemet löst iaf =)

Har börjat fylla i lite ansökningar till olika skolor till hösten. De jag helst av allt vill gå ligger dock i Landskrona och Malmö så får se om jag väntar till nästa år. Kan som inte bestämma mig om jag vill flytta eller inte?
Trivs helt okej här i Luleå, har det jag behöver här och så vidare men samtidigt vill jag härifrån också och bara börja om från början någon annan stans. Vi får se vad som händer helt enkelt, time will tell =)

Fick veta idag också att jag nu fått ett av de sommarjobb jag sökt =)

Nu ska jag ut med Melle sen iväg och jobba och efter det ska jag vara barnvakt =)




Postat av: Anonym

OJ, så himla fin bild :o Alla bilder var ju fina & din blogg i övrigt är jättefin :D!

Datum: 2010-07-06, Tid: 22:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0