the bad boys are always catching my eye

Goddagens!
Det går inte att förklara med ord hur skönt det är att börja 8 istället för 5. Känner mig som en helt annan människa och har ork att göra en massa nu på kvällarna istället för att bara sova!

Kom just in från stan, var tvungen att gå och kolla så att jag beställde rätt mobil igår och inte en 3g (ska ha 3gs). Men allt var i sin ordning och jag borde få den i veckan eller i början av nästa! =)
Vilket underbart väder vi har just nu! =) Älskar när det blåser och snöar samtidigt ;D Nåja man ska väl vara glad att det inte är -30 också antar jag?

Nu ska jag laga lite middag, blir kyckling med jordnötssås =) Det är nog min favorit rätt måste jag säga, nästan för god faktiskt ;D

Ha en bra kväll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0