You wanted more but you got it all

Som vanligt har jag varit dålig på att skriva, men ni är väl rätt vana nu?

Helgen var väl både bra och dålig men mest dålig tyvärr.. Var ut i fredags med Cissi,Malin och Agge sen jobbade jag både lördag och söndag så nu till helgen är jag ledig så ska till Kåbdalis med släkten =)
Lördagen var väldigt lugnt och jag somnade innan klockan hann bli 23 och söndagen var nog den värsta dagen på länge men jag hoppas att allt kommer lösa sig nu.

Min iphone kom förresten förra veckan och måste säga att det är mitt bästa köp någonsin! Är enormt nöjd med den! =)

I veckan är det jobb som gäller och som sagt Kåbdalis till helgen. Ska även hinna med plåtning på både onsdag och torsdag, det ska bli enormt roligt! =)

Nu ska jag kolla lite tv innan jag ska och jobba..

 


Nya favorit koftan =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0