Äntligen

Yes! Fick igår veta att vi fick lägenheten som vi var och kollade på i måndags. Vi båda kände direkt att vi ville ha den men vågade såklart inte hoppas på för mycket.
Kunde inte sluta tänka på lägenheten när jag jobbade under natten till tisdag som förövrigt var min första gång jag jobbade på det nya jobbet och jag trivdes väldigt bra så tror det här kommer bli kanon.
Så ringde Markus till mig från jobbet i tisdags och berättade att lägenheten var våran, blev så enormt glad!
Det är en trea som ligger vid kyrkan här i stan. Och det bästa av allt är att den har balkong och badkar.. Så nu kan vi äntligen sluta leta efter en lägenhet!
Nu vill jag bara att tiden ska gå fort så vi får flytta in, datum för det är 3 december.
Tror att våra fina killar kommer trivas jätte bra i större lägenhet, så dom kan springa omkring i fler rum.

Trodde faktiskt inte att man kunde vara så här lycklig, men bevisligen har jag ju haft fel för det kan man.

Nu ska jag plocka iordning lite här hemma innan min fina pojkvän kommer hem..

Ha en bra dag alla!


Tagen på Ronny och Nargis bröllopsfest i augusti..


Postat av: Nara

åå så söt=) kramis!

Datum: 2011-04-01, Tid: 20:02:57
Bloggadress: http://nara.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0