Fredag

Äntligen fredag, inte för att jag haft en speciellt jobbig vecka men känns ändå skönt..
Vaknade imorse och kände mig riktigt peppad (väldigt ovanligt för att vara jag) för en prommis runt sjön, så gick ut med hundarna på en morgonrunda och just när jag skulle bege mig ut runt sjön så blev jag inringd för att jobba. Men planen är att jag ska gå rundan imorgon istället, kommer garanterat inte känna samma då men jag SKA.

Vet inte om det har hänt så mycket annat roligt i veckan förutom en massa mys med hundarna och några rundor på stan med Agge..

Hittade en enormt mysig, tjock stickad tröja på Åhlens för någon dag sen. Har letat som tusan efter den perfekta och nu så hänger den i min garderob. Har också efter mycket letande hittat prickade strumpbyxor som blir perfekt att ha ihop med mina bikerboots. Och mitt nya örhänge från cocoo.se har också anlänt, det kommer användas flitigt kan jag säga!

Nu ska jag fortsätta jobba..

Ha en bra dag! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0