På jobbet

Godmorgon på er!
Sitter på jobbet nu och försöker jobba på, är dock väldigt trött eftersom jag slutade jobba 22 igårkväll..
Måste säga att jag är väldigt nöjd över att ha två jobb som jag trivs oerhört bra med.

Har nu bestämt mig för att skaffa en katt, en bengal ska jag ha! Har suttit och kollat en massa annonser nu i veckan. Måste bara vänta till efter flytten då det kommer kosta endel, men efter det så..
Tror killarna där hemma skulle bli glada över att få en tjejkompis att leka med.. Eller Kisse är väl den som kommer tycka mest om det kanske, och melle som får en kompis i samma storlek ett tag iaf ;D

Nu ska jag fortsätta jobba ett tag och sen bege mig ut på stan en snabbis..

Ha en bra dag!


Så himla fin!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0