Torsdag

Hej igen!
Den här veckan har varit enormt fullspäckad kan man säga. Jobbade både måndag och tisdag och direkt efter att Markus slutat jobba i tisdags så åkte vi hem till mamma och firade henne.
Igår så började jag dagen med ett möte och efter det så var jag på en jobbintervju. Så skulle ha börjat jobba som personligassistent idag men nu blev det lite ändrade planer så börjar på måndag istället. Ser verkligen framemot det, tror att jag kommer trivas riktigt bra!
Imorgon är det jobb på Skanova igen som gäller och på kvällen ska vi på allstar med jobbet så det ska bli trevligt.

Nu ska jag kolla ett avsnitt av Paradise hotell Danmark och sen dra med hundarna på en prommis runt sjön.

Ha en bra dag!

Det här linnet ska jag köpa imorgon, är helt förälskad i det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0