Söndag

Hej alla!
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag har!
Igår åkte vi ut till stugan och åt middag med pappa och Ingrid, helt underbart gott med grillat! Till sommaren ska vi äta grillat varje dag bestämmer jag här och nu. Vi lämnade kvar Melle i stugan igår, men var nära att vända om flera gånger efter att vi åkt för att vi saknade han så otroligt mycket! Men nu är lillkillen tillbaka så nu är vi fulltaliga igen.
Idag har vi varit och handlat väggfärg så imorgon ska jag börja måla i hallen och kanske även extra rummet om jag hinner (orkar). Sen har vi även hunnit städa och jag har spacklat i hallen.

Nu ska jag återgå till att slappa i soffan!
Ha en underbar söndagskväll alla!




Alla våra fyra fina hjärtan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0