En till lista

Favoritplagg i garderoben just nu: Mina svarta höga byxor med dragkedjan där bak.

Byter gärna garderob med: Kate Moss tycker jag är en bra kandidat.  



Trivs bäst i: Ett par skor med höga klackar .

Vanligaste färgen på mina kläder:
Svart, svart, svart och så lite lite svart.

I höst kommer jag gå klädd i:
 Kängor, massa mysiga tröjor och enligt mig höstens måste - skinnbyxan.  

Men absolut inte i: Hemska leggings med mönster eller tryck.

Jag doftar just nu: Viktor & Rolf "Flowerbomb".



Om du fick ett plagg/ en väska/ ett par skor gratis, vad skulle du välja?: Ett par äkta Louboutin tack.  

Höstens köp: En mysig varm stickad tröja och några nya boots.

Höstens behåll: Mysiga cardigans som fortsätter värma även när sommarkvällarna blir till höstkvällar.

Höstens släng: Jag slänger aldrig något men kommer lägga undan alla somriga korta kjolar mm.

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0