Godmorgon!

Dagens humör: Är på rätt så bra humör idag.

Dagens mående: Helt ok, är bara enormt trött 

Dagens borde: Finns så mycket jag borde men inte orkar.

Dagens frisyr:
Utsläppt med lite orofluido olja i.

Dagens smink:
Mascara och eyeliner.

Dagens klädsel:
Jeansklänning och converse.

Dagens planer:
Jobba, springa några ärenden på stan och sen ska jag på en helkroppsmassage och det ska bli helt underbart!

Dagens materiella vill ha:
En tubtopp i någon stark färg, någon som vet var jag kan hitta en sån?  

Dagens fundering:
Hur jags ska lyckas komma dit jag vill.

Dagens beroende:
Orofluidon, för den är så himla bäst.

Dagens tråkigaste:
Att solens strålar inte verkar vilja titta fram.

Dagens längtan:
Längtar till massagen jag ska få senare idag.

Dagens superlängtan: Hem till mina hjärtan såklart.

Dagens tidning: Har hunnit läsa de flesta redan så..

Dagens låt: Albin Gromer - Tillsammans



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0