Orofluido

Fick presentkort av Markus mamma på Lyxx när jag fyllde år så igår var jag och inhandlade en hårolja från orofluido. Den kostar 279kr men är en stor flaska så det är absolut värt det! Mitt hår blev som nytt efter att jag stoppat några droppar i håret innan jag fönade och plattade det och sen stoppade jag även lite efteråt för lite extra glans. Skillnaden syntes så mycket att tom Markus såg och kände det. Så köp den, ni kommer inte bli besvikna!



Måste också berätta om en grym lipplumper som jag köpt. Det sticker väldigt mycket och det ger också resultat. Den är dock lite dyr då den kostar 209kr för 45g, men absolut värt det.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0