Jag älskar att hata den här stan

Hej alla!
Om mindre än en timme är ännu en arbetsdag avklarad, vilket känns skönt eftersom jag fortfarande känner mig sliten efter lördagens bravader. Festar man sällan så märker kroppen det kan jag lova. Tur att det var morsdag igår annars hade jag inte orkat mig ut mer än till Statoil för att iförskaffa lite Cola.
Det som hände i lördags var att vi var på fest i Shopping med Markus jobb. Vi åt enormt god mat och lekte en massa lekar och förtärde då även alkohol vilket jag nu då har fått känna på i två dagar. Men det var väldigt trevligt att få träffa alla lite mer privat och även allas respektive.

Hann även springa en runda på stan i lördags vilket resulterade i en jätte fin tröja till Markus som han hittade och jag köpte ett par skor (någon som blir förvånad?). Det kändes som att det var dags för mig att köpa ett par "träskor", tyckte förra året att de var gräsliga och lovade mig själv att aldrig köpa några men så i helgen fick ett par flytta in hos oss.
Har även hunnit shoppa lite idag, beställde en ring och ett halsband från Nelly, har blivit helt förälskad i att ha massa silver ringar. Men snart så är ett finger uppptaget ;D

Bara två dagar kvar nu <3

Nu ska jag fortsätta dricka min chailatte och även jobba på.
Ha en bra dag alla!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0