If it makes me happy..

Det var ju då det här med att orka blogg, och bevisligen så gör jag inte det. Men nu sitter jag här på jobbet och tänkte att nu är det dags för ett inlägg. Känns bra att vara tillbaka på Skanova och nu har jag börjat komma igång med min hjärnverksamhet så det här blir nog en bra sommar.

I övrigt så rullar livet på som vanligt och jag med det. Måste ju också nämna att världens finaste chihuahua (alltså våran Melvin för er som inte kunde räkna ut det) fyllde 4år förra veckan. Detta firades såklart med korvtårta till lillkillen.

Till helgen blir det lite festligheter men som vanligt mest mys och lugnt. Jag hoppas även att det hinns med ett litet biobesök, är så enormt sugen på att se den nya pirates i 3d. 
Men det är nästa helg jag längtar mest till för nu är det bara sex dagar kvar till det som kommer bli en av de bästa dagarna i mitt liv <3  

Nåja nu ska jag fortsätta jobba, men slänger säkert upp nått till inlägg innan dagen är över.
Ha det så bra tills jag orkar skriva igen!


Postat av: Smsa Låna

Megafin blogg! Hur ofta brukar du uppdatera den?

Datum: 2011-07-20, Tid: 13:50:05
Bloggadress: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0