We are like Fire and ice

Nu är jag duktig måste jag säga, bloggning två dagar i rad händer inte ofta. 
Sitter här och kollar på dermal anchors och undrar om man kan göra det här i Luleå. Någon som vet?
Tänkte göra tre i rad vid örat, alltså helt enkelt härma Julia från PH helt och hållet. Kollade dock nyss ett klipp på youtube som fick mig att tänka om lite då det såg lite läskigt ut men vill man vara fin får man lida pin I guess. 

Sitter alltså på jobbet nu, sitter här och räknar ner tiden tills jag får sluta. Är dock mer än fem timmar kvar men kan inte låta bli eftersom jag längtar hem så mycket. Ikväll blir det bara en massa mys framför tvn vilket kommer passa utmärkt efter den här veckan som varit.

Dags att fortsätta jobba nu.
Ha en bra dag alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0