Onsdag 111005

DAGENS VILL HA: Målarsaker, har så många idéer för tavlor just nu.  
DAGENS KLÄDSEL: Svarta byxor, blå tubtopp, svart kofta och mina älskade Jeffrey Campbell.
DAGENS SMINK: Lite concealer, puder, mascara och eyeliner. Easy breezy..
DAGENS FRISYR: Stram hästsvans.
DAGENS HÄNDELSE: Väntar fortfarande, men dagen är ju ung så.
DAGENS LÅT: Promises - Nero
DAGENS PLANER: Jobba, jobba, jobba och ikväll blir det mys med baby.
DAGENS SAKNAD: Mina hjärtan där hemma och även mitt stora hjärta som är på jobbet.
DAGENS DUMMASTE: Ja kan väl säga att jag väntar på de också.
DAGENS SJUKA: Se ovan.
DAGENS DROG: Mandariner, Satsumas, Clementiner.. Vilken är vilken och vilken är det jag gillar?
DAGENS KRAM: Av Markus innan jag åkte till jobbet.
DAGENS PUSS: Samma som ovanstående.
DAGENS KÖP: Kommer nog bli målarsaker.
DAGENS GODIS: Inget än så länge.
DAGENS HUMÖR: Relativt bra, men är så otroligt trött, längtar hur mycket som helst efter min sovmorgon som jag har imorgon.
DAGENS ORD: Satsumas.


Bild från när jag var med på Make up stores visning.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0