Spontanitet

Ibland kan jag vara rätt spontan av mig, jag har tatueringar på min kropp som inte är så jätte genomtänkta kanske och egentligen så är många av mina piercingar de också.
Och igår fick jag ännu ett anfall av lite spontanitet..
Inspirerad av min pojkvän cyklade jag iväg för att köpa en "plopp" till hans nygjorda hål i näsan och gick ut från piercingstudion med en egen. Så nu sitter den där, och mamma dö inte. Den går ju faktiskt att ta ut ;-P




Bild på en nyvaken Elin.


Postat av: agge

Härligt elin, jag har funderat dom senaste veckorna på att göra i näsan. men de har inte blivit av=P



Hörredu, kul att det kommer nått inlägg då och då så man har nån koll på vad du sysslar med om dagarna ;)

Datum: 2011-10-18, Tid: 13:55:50
Bloggadress: http://www.nogg.se/agnetha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Mail måste skrivas för att kommentaren ska gå fram till mottagaren)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

RSS 2.0